Sofie härA!

Hejsan hopp! :)

Sofie, hampus idol här och skriver mitt i natten. Hampus vägrar uppdatera, fattar inte varför???
Sååå, då gör jag det ist. eller han bad mig faktiskt. jaja. :)

Idag så vaknade jag liksom ni vet, bestämde gööliiig träff med amanda min fiiina sötnows, ååh saknat dig så sweetie! iaf, hon kom till mig. jag sminkade mig liite ja nu vet osv.. sen gick vi ut. först va jag tvungen åh fixa lite grejjer liksom sen gick vi till en annan amanda, åååh min beeebis, saknat dig meeed!! iaf, vi gick in till henne, hon gick och duschade, liksom man måste ju va fräääsch och snygg hela tiden!!? sen började vi snaaacka boooys, jag babbalade på som jag vet inte vaaad och ja hihihi :'). Efter vi hade haft lite tjejsnack gick vi ut igen. Amanda, hon som vi träffade sen, hon vi liksom va hos skulle kolla ridhjälm liksom så då drog vi till nån ridaffär o liksom kollade man ba sweet, fast hatar hästar menmen. sen var jag tvungen att dra hemmåt och nu liksom sitter jag här och lyssnar på musik liksom.. men nu ska jag liksom inte babbla på nå mer. men ni får ha de så sött !

pussens <3

/sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0