HampeStampe här!

Men Lets Get started dååee!
Jaaa mitt första riktiga inlägg är här pluttisar, and im gonna rock your wooorld whiie!
Dagen har vart fett naiiice började med en promenix med en bra kooompiis. När vi gått ett tag kommer en grymt naaaice polare o säger att vi ska hänga med honom en snabbiiiiis, såklart ville vi va jättesnällis så vi följde med, han skulle ändå bara duscha snabbt, jag har alltid föreställt mig honom som en riktigt slusk men när vi kom in i hans rum fick jag en riktig extrem chock, Det var RENT! Oh myyy gooosh wtf? efter vi vart hemma hos honom gick vi till coop för jag o första kompiiisseeen(jontis) skulle äta! Pizza såklart! jag veeet ska sluta men blir inte så tjock så fuuck yooou asså! efter det gled vi bara runt tills vi träffade massor av kompisar så vi blev en stor grupp med sexiga människor och hade kul, men när vi skulle återvända till coop senare för godis(tyst jag var sugen!!!) kommer en gammal gubbjävel o skriker åt oss för ngt vi inte gjort, jag såklart tappar kontrollen o ställer mig o vrålar åt gubbisen att han är dum i huvudet och bevisar att vi inte har gjort något ! Han såklart blir ägd o hotar med att skicka sin hund på oss så jag var nära på att dampa loss igen men som tur är stoppade mina bästisar mig innan det gick överstyr. Men resten av dagen gick bra, förrutom spöregnet som mina kaninsexiga kläder inte gillade, så jag o några till bestämde oss för att gå in till en snäll kwompiws :D:D :D:D, där mös vi o kolla film och tillslut hamnade jag hemma med popcorn och choklad, ÄLSKAR CHOOOKLAAAAAAD! ♥ ♥

Så bye now Gullpluttisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0